Positieve punten Ik bestel de biertjes, soms met glas erbij, om cadeau te doen. Soms aan mijn man, soms aan vrienden.
De biertjes worden goed ingepakt verstuurd. Dus dat is top!
Mijn man zegt dat het grote mr Hop glas echt lekker drinkt. Dus complimenten daarvoor.
Verder alleen maar positief hier.
Ga vooral zo door!@