Positieve punten De website is erg gebruiksvriendelijk. De productbeschrijvingen zijn een grote plus, net als de serveersuggesties. Daarom verdient het 7 sterren. Het bestel-, betaal- en verzendproces is bij al mijn eerdere bestellingen eenvoudig, soepel en snel verlopen. De producten die ik ontving waren altijd uitstekend verpakt en kwamen in perfecte staat aan. Alle varianten die ik bestelde waren precies zo lekker als beschreven! Heel erg bedankt, en ik beveel dit product van harte aan bij alle nieuwe klanten.
Verbeterpunten of tips Bestaat er op Europees niveau een statiegeldsysteem voor productverpakkingen? In Duitsland horen verpakkingen (blikjes en flessen) in de recyclingcontainers.