Terug

VandeStreek Bumper Non Alcoholic Blond 0,5%

€2,95
6.2 / 10
VandeStreek Bumper Non Alcoholic Blond 0,5% 33 Alcoholvrij Bier kopen
VandeStreek kiest voor de Bumper voor Columbus en Goldings hop, en die keuze heeft gevolgen. Dit is een alcoholvrij blond dat duidelijk meer wil zijn dan een pilsalternatief: kruidig, licht fruitig en subtiel bitter, met een karakter dat bij een diner past net zo goed als bij een terras. In het glas: goudblond, licht troebel, met een fijne schuimkraag.

Een krachtigere smaak dan je verwacht

De neus brengt zachte mout, een vleugje citrus en een lichte koriandertoon. De smaak is volmondiger dan je verwacht bij 0,5%, met een bitterheid die aanwezig en vriendelijk blijft. De afdronk is lang en licht kruidig. Het bier voor bij een diner waarbij je niets wil missen maar geen alcohol wil drinken.

Smaakprofiel

Aroma: zachte mout, citrus, koriander, licht bloemig. Smaak: volmondig, kruidig, subtiel bitter, fruitig. Afdronk: lang, zacht hopkruidig, aangenaam.
6-8
0,5
33
Non-Alcoholic - Pale Ale
VandeStreek Bumper Non Alcoholic Blond 0,5% 33 Alcoholvrij Bier kopen

Gerechten

Mr. Hop adviseert

Gekenmerkt door zijn bijzondere eigenschappen hebben wij hier enkele gerechten bij geselecteerd.

Heerlijk bij Barbecue
Heerlijk bij Gefrituurde snacks

Tips van Mr. Hop

Tuurlijk krijg je van mij wat tips. Probeer onderstaande bieren eens en laat je verrassen.

Top 10
Alcoholvrij
Bierol OHA 33 Alcoholvrij Bier kopen
Bierol OHA Alcoholvrij 0%
6.8
BRLO Naked 33 Alcoholvrij Bier kopen
BRLO Naked
SALE THT: BBD: MHD: 04/2026 | -15%
Alcoholvrij 0,5%
6.3
Top 10
Alcoholvrij
La Trappe Epos 33 Alcoholvrij Bier kopen
La Trappe Epos Alcoholvrij 0,0%
6.2

VandeStreek Bumper Non Alcoholic Blond 0,5%

3451 Beoordelingen
6.2
Untappd reviewer
Untappd beoordeling
6.2 / 10
Dit biertje is 3451 keer op Untappd beoordeeld met een gemiddelde van 6.2

Officieel beoordeeld en getest

door 8582 Mr. Hop-fans gemiddeld 9.82
Mr. Hop team
10.0
bianca 24/06/2026
Positieve punten
Ik bestel de biertjes, soms met glas erbij, om cadeau te doen. Soms aan mijn man, soms aan vrienden. De biertjes worden goed ingepakt verstuurd. Dus dat is top! Mijn man zegt dat het grote mr Hop glas echt lekker drinkt. Dus complimenten daarvoor. Verder alleen maar positief hier. Ga vooral zo door!@
Bekijk alle 8582 beoordelingen